Olivias och Alices Simsblogg

Direktlänk till inlägg 22 maj 2012

Dag 8 :D

Av Olivia eller Alice - 22 maj 2012 19:46

tja!


nu ere dags för dag 8!


8) Dö av el eller av hunger? Varför?

haha skum fråga...  

men typ dö av el.... varför?? de e läskigt när dom typ skakar....


haha kort inlägg men jag har ett långt färdighetsinlägg på gång.


//alice  

 
 
Elli (Lina_10 på msp)

Elli (Lina_10 på msp)

26 maj 2012 12:12

Hej!
Kollade på eran presenation; vilket gulligt marsvin du har Olivia! Jag har 2 stycken här hemma också ^^

http://MaybeCrazy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia eller Alice - 25 februari 2013 14:57


NU TAR JAG UPP BLOGGEN IGEN! Aaaaaah, nu har vår bloggpaus hållit på i typ ett halvår, och under det halvåret så slutade jag spela sims helt. Men fifan vad jag saknar det! Nu jäklar ska det dras igång med inlägg. Jag ska bara starta upp simset och ...

Av Olivia eller Alice - 25 februari 2013 14:57


NU TAR JAG UPP BLOGGEN IGEN! Aaaaaah, nu har vår bloggpaus hållit på i typ ett halvår, och under det halvåret så slutade jag spela sims helt. Men fifan vad jag saknar det! Nu jäklar ska det dras igång med inlägg. Jag ska bara starta upp simset och ...

Av Olivia eller Alice - 8 augusti 2012 10:29

Guud kan inte fatta att det kommer ut! haha det här inlägget kommer lite sent eftersom alla(?) vet att det kommer... men om du inte vísste det så läs detta inlägg   här kommer från thesims3 hemsidan. EA äger bilderna   Låt dina simmar simma...

Av Olivia eller Alice - 5 augusti 2012 11:43

Tja!   Gud varken olivia elr jag har bloggat något... så himla dåligt gjort av oss. Förlåt?     Btw ser ni att det liknar batman? Det rosa är typ hans näsa, det röda är liksom hans huvud, det turkosa är hans lilla fladdermusgrej?   Hä...

Presentation


HEJ! Kul att du har hittat till en av Sveriges minsta simsbloggar- Men den med mest tips och humor :D Vi som har bloggen är väldigt intresserade av The Sims 3, så vi kommer så ofta som möjligt dela med oss av våra kunskaper om spelet.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Frågeruta

2 besvarade frågor

Frågor/kommentarer

Hoho, kika hit innan du lämnar din kommentar eller fråga!

*Fråga alltid frågor i frågerutan. Om du ställer den i kommentarsfältet kommer vi inte att svara på den(om det inte är akut)

*Det är inte okej att göra reklam om din blogg, men länka till den när du har skrivit en kommentar om inlägget är okej

*Om du länkar oss länkar vi dig, å vi vill jättegärna göra länkbyten(när du har skrivit om oss kommenterar du och länkar till de inlägget så skriver vi om dig när vi sett det!)

*När du ska fråga något, kolla längre bak i frågorna ifall vi kanske har svarat på den förut.

*Inga negativa kommentarer, men kritik är ok!

*Om du vill ge tips ¨på inlägg, kanske vill ha med din bild på bloggen maila Olivia på :

olivia.falk@telia.com

 

Étreindre!

Não se fala sueco?

omröstningar

Tycker ni om bloggen?
 Såklart! :D
 Nja...
 Nej :(
 Blogga mera!

Ovido - Quiz & Flashcards