Olivias och Alices Simsblogg

Alla inlägg under april 2012

Av Olivia eller Alice - 15 april 2012 21:03

 

Precis? Tänkte göra en lite mer personlig sim, så fuckade håret upp sig så det byttes även fast jag hadde tryckt på "låsa" knappen, så gick jag till frisyrer när simmen hade badkläder på sig. Och titta! En badmössa :3 hahahah vad jag blev förvånad xD




 

En sim jag blev väldigt nöjd med. Vad tycks? (jag är inne på Finkläder btw)


Jag HATAR att man inte behöver några färdigheter till akrobat :c jättetråkigt att spela då, det känns som att man är på nivå 10 heeeela tiden! Skärp er EA, ni har blivit liiiite för slarviga med sims nu! samma sak gäller Katy Perry sötsaker. Kunde inte det komma med i Rampljuset Katy Perry istället liksom. Jag tänker nog ändå köpa det eftersom jag ääääääälskar sims och samlar, och tänkte göra recensioner på alla spel som kommer komma ut nu och i framtiden :>



2 saker till: Har ni sett "monstret i gruvan" ? haha det är typ 2 röda prickar som kommer från en gruva i Appaloosa Plains. Haha, dom har ingen funktion men ändå. Ruuuuulit xE


Godnatt!


Av Olivia eller Alice - 15 april 2012 20:59

(mira e mitt marsvin) Hej! Jättelängesen som ja bloggade, sorry :'( Har typ inte kommit ihåg bloggen men nu kör vi vidare! Så alla vet kommer jag och 1 kompis göra en ny blogg om One Direction, men det betyder inte att jag kommer lägga ner den här! Nej, kommer uppdatera mycket, + att jag har nya bilder att lägga upp! Kommer ett inlägg som är mer intressant senare!

  My boy <333


Vi ses!

Av Olivia eller Alice - 1 april 2012 10:11

Är såhääääär sur just nu jag hade spelat sims och gjort ett jättefint hus och spelat jättelänge. Helt plötsligt säger datorn "ett fel har uppstått och sims3 måste avslutas, om du har jobbat med något så kanske det inte har sparats" fatta vad sur jag är just nu :(Har det hänt så för er någon gång och vad var problemet?? :(Vi hörs //alice<3

Presentation


HEJ! Kul att du har hittat till en av Sveriges minsta simsbloggar- Men den med mest tips och humor :D Vi som har bloggen är väldigt intresserade av The Sims 3, så vi kommer så ofta som möjligt dela med oss av våra kunskaper om spelet.

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Frågeruta

2 besvarade frågor

Frågor/kommentarer

Hoho, kika hit innan du lämnar din kommentar eller fråga!

*Fråga alltid frågor i frågerutan. Om du ställer den i kommentarsfältet kommer vi inte att svara på den(om det inte är akut)

*Det är inte okej att göra reklam om din blogg, men länka till den när du har skrivit en kommentar om inlägget är okej

*Om du länkar oss länkar vi dig, å vi vill jättegärna göra länkbyten(när du har skrivit om oss kommenterar du och länkar till de inlägget så skriver vi om dig när vi sett det!)

*När du ska fråga något, kolla längre bak i frågorna ifall vi kanske har svarat på den förut.

*Inga negativa kommentarer, men kritik är ok!

*Om du vill ge tips &uml;på inlägg, kanske vill ha med din bild på bloggen maila Olivia på :

olivia.falk@telia.com

 

&Eacute;treindre!

Não se fala sueco?

omröstningar

Tycker ni om bloggen?
 Såklart! :D
 Nja...
 Nej :(
 Blogga mera!

Skapa flashcards